quinta-feira, 6 de outubro de 2011

Boa tarde!

Está tudo bem? Espero que sim.

Hoje vou postar um poema que fiz em Inglês. Está muito simples, mas consegui rimar, o que já não é mau.

Este poema é supostamente uma música (daí a repetição de uma estrofe - o refrão), mas como ainda estou a tratar do ritmo, por enquanto é isso, um poema.


When i look at you
I can see the peace
The sky turns blue
There’s nothing to miss

So clear and confident
Your hazel eyes
Don’t know of my existence
And my hope dies

I don’t know what to think
I don’t know what to do
To get you with me
I can only dream
Imagining it’s possible
You always be beside me

You’re so near
but i don’t feel ur touch
you have the hidden kiss
the one i desire so much

 You always pass by me
Without giving me attention
I feel your breathe
With sadness and emotion

I don’t know what to think
O don’t know what to do
To get you with me
I can only dream
Imaginating it’s possible
You always be beside me


I see and i feel
Your heart in my heart
You can’t know
But you’re always in me


O que acharam?

Lembrem-se, é só a minha segunda música em Inglês! :D

Sem comentários:

Enviar um comentário